603 226 097, 730 827 597 | Po–Pá 8.00– 18.00 | Najděte si nejbližší pobočku Zvolit město Zvolit město
Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
EXPRESS SERVIS Company s.r.o
(výhradní servis v rámci servisní sítě Enter Computer)Bedřicha Smetany 166/4, 301 00 Plzeň
IČ: 03387593 zapsaná v OR vedeném u Krajského soudu v Plzni, oddíl C, vložka 30157
s hlavním servisním centrem Bedřicha Smetany 166/4, Plzeň
Seznam poboček servisní sítě entercomputer.cz: kompletní seznam nezávislých servisních center, včetně provozní doby najdete zde.
(dále též prodávající a zhotovitel nebo www.entercomputer.cz)
ČÁST A ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Čl. I ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Čl. II DEFINICE POJMŮ
ČÁST B KUNÍ SMLOUVA
Čl. III UŽIVATELSKÝ ÚČET
Čl. IV UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
a. informace nezbytné k charakterizaci své osoby,
b. informace o požadovaném zboží včetně jeho množství,
c. způsob úhrady kupní ceny zboží a údaje o požadovaném způsobu doručení objednaného zboží včetně balného
d. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále jen „objednávka“).
Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí telefonicky, v případě telefonické objednávky nebo elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“), toto potvrzení je chápáno jako akceptace oferty kupujícího.
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
Čl. V CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
a. v hotovosti při osobním odběru zboží
b. dobírkou při doručení zboží na místo určeném kupujícím
c. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 8254869001/5500 , vedený u společnosti Raiffeisenbank a.s. (RB) (dále jen „účet prodávajícího“).
2. V případě platby hotovostí je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy.
3. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání na účet prodávajícího.
4. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, není-li dohodnuto jinak.
5.Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
Čl. VI PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
Čl. VII ODSTOUPENÍ OD SPOTŘEBITELSKÉ KUPNÍ SMLOUVY
a) Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na adresu Bedřicha Smetany 166/4, Plzeň nebo na elektronickou adresu entercomputer@entercomputer.cz
b) Do odstoupení od smlouvy kupující uvede číslo objednávky a specifikuje zboží jeho názvem a počtem.
c) Pro případ odstoupení dle tohoto ustanovení obchodních podmínek může Kupující využít formuláře pro odstoupení, který je k dispozici na webovém rozhraní obchodu.
Čl. VIII PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
ČÁST C SMLOUVA O DÍLO
Čl. IX
SMLOUVA O DÍLO
Čl. X
PRÁVA Z VADNÉHO DÍLA
Čl. XI
DALŠÍ USTANOVENÍ KE SMLOUVĚ O DÍLO
ČÁST D SPOLEČNÁ USTANOVENÍ
Čl. XII DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
Zákazník si bude moci opravený notebook převzít na sběrném místě, kde notebook přinesl do opravy, případně mu opravený notebook zašleme na jim zvolenou adresu po celé ČR, bez navýšení ceny za opravu.
V případě, kdy využije zákazník k opravě notebooku servisní pobočku, která notebook sama opraví, je za opravu a následné předání zákazníkovi notebooku odpovědná tato servisní pobočka, neboť se nejedná o plnění mezi zákazníkem a EXPRESS SERVIS Company s.r.o bude Vám následně vystaven servisní protokol, který zároveň slouží jako záruční list.
Seznam servisních poboček, které plně nebo částečně realizují opravy notebooku v rámci sítě entercomputer.cz:
Plzeň, Bedřicha Smetany (výhradní servis servisní sítě entercomputer.cz od 1.11.2022)
Praha, Zelenky - Hajského
Brno, Merhautova
Jihlava, Matky Boží
České Budějovice, náměstí Přemysla Otakara II
Hradec Králové, Divišova
Pardubice, nám. Republiky
Příbram, OC Skalka, Milínská
Čl. XIII OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ
- Korespondenční adresa: EXPRESS SERVIS Company s.r.o, Bedřicha Smetany 166/4, PSČ: 301 00 Plzeň
- emailová adresa entercomputer@entercomputer.cz.
- za správce osobních údajů jedná ve věci zpracování osobních údajů zástupce Jan Chlebuš.
Čl. XIV
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
Čl. XV ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti dne 01.11.2022